خرید ملک در ترکیه- استانبول- آنکارا
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه- استانبول- آنکارا

اما همیشه باید مراقب باشید. توجه داشته باشید برای تمدید اقامت می بایست ۲ ماه قبل از اتمام اعتبار مجوز اقامت خود اقدام نمایید. به طور کلی، صاحبان ویلاها، چنانچه در تمام طول سال در آنجا زندگی کنند، تنها از ماه مه تا اکتبر استخر ویلای خود را باز نگه می دارند. اگر شما از جمله افرادی هستید که به حفظ روحیه و انگیزه خود بسیار اهمیت می دهید و قصد دارید تا یک زندگی شاد و با نشاط داشته باشید ما حتما به شما گرفتن ملک و حق شهروندی ترکیه را پیشنهاد می کنیم. اگر قصد دارید از دریاچه موگان دیدن کنید، کافیست ۲۵ کیلومتر به سمت جنوب آنکارا و در مسیر جاده آنکارا- قونیه حرکت کنید و نسبت به خرید خانه در آنکارا اقدام نمائید. برای فسخ قرارداد اجاره خانه ارزان در ترکیه یا هر نوع ملک دیگری، حتماً با صاحب ملک مذاکره کنید. از آنجایی که در سالهای اخیر ایرانیهای زیادی در ترکیه خانه خریدهاند، بازار کار و کاسبی کلاهبرداران و شرکتهای بدون مجوز و غیر معتبر بسیار داغ شده است و متاسفانه هموطنان عزیز بسیاری در دام این کلاهبرداریها و سودجوییها افتادهاند و در مورد خرید ملک در ترکیه این نوع کلاهبرداریها بیشتر مشاهده میشود، برای این که درگیر چنین مسائلی نشوید باید قبل از هر اقدامی شرکتهای معتبر در زمینه خرید ملک در ترکیه و یا مهاجرت را شناسایی کنید و با یکی از آنها قرارداد ببندید تا از صفر تا صد امور را برای شما انجام دهند.

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید خانه در ترکیه نی نی سایت|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت}

خرید خانه در ترکیه نی نی سایت موسسه مهاجرتی الو اپلای یکی از فعالترین موسسات مهاجرتی است که میتواند خدمات متنوعی را در زمینه سرمایهگذاری در ترکیه از طریق خرید ملک به علاقهمندان ارائه کند. احتمال رد شدن اقامت سرمایهگذاری خرید ملک در ترکیه بههیچعنوان وجود ندارد. خونه زیر ۲۵۰ هزار دلارو هر وقت خواستید می تونید بفروشید ولی اگر زودتر از ۵ سال بفروشید مابه التفاوت قیمت خرید و فروش باید تا ۲۲ درصد مالیات بدید . ترکیه، نه تنها ملیت های خارجی را از نژاد های مختلف قومی، بلکه از جمعیت های گوناگون - از کارگران مهاجر تا مدیران اجرایی و روئسای شرکت های چند ملیتی به خود جذب کرده است. با چند سال تجربه ما در ساخت و ساز و بازار املاک و مستغلات در نسل برای مشتریان ارزشمند ما راحت ترین و با کیفیت بالا آپارتمان، ویلا، املاک تجاری، املاک و مستغلات مانند زمین، خرید را در اختیار شما قرار میدهیم. متاسفانه برخی از افراد بدون داشتن اطلاعات و تجربه کافی اقدام به خرید آپارتمان در ترکیه می نمایند که این کار سبب متضرر شدن آن ها می گردد. اولویت اول ما در همه زمان ها این است که مطمئن شویم که بهترین گزینه های زندگی و سرمایه گذاری در استانبول را با معیارهای شما پیدا می کنیم.

کار ما به عنوان یک مشاور مشارکت در امر فروش ساختمانهای نوساز و دست دوم مناطق اروپایی و آسیایی استانبول است. ضمنا خدمات فروش و خدمات پس از فروش را با احترام به حقوق مشتری به شماارائه می دهیم. اکثر اتباع خارجی که در حال حاضر در ترکیه زندگی می کنند از خاورمیانه، روسیه و کشورهای اطراف ترکیه هستند. بر اساس قوانین جدید خرید و فروش ملک در ترکیه ، تمام اتباع خارجی قبل از خرید ملک میبایست گزارش کارشناسی ملک مربوطه را دریافت کنند . با تغییر قوانین مهاجرت به ترکیه بسیاری از اتباع خارجی علاقمند به خرید ملک در آنتالیا شده اند. یکی دیگر از مکان های برتر برای زندگی، شهر مدیترانه ای آنتالیا است که در اواسط دسامبر، زمانی که درجه حرارت به ۲۰ میرسد، هنوز هم می توان در سواحل آن حمام آفتاب گرفت. ترکیه به عنوان یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری پزشکی جهان با بیمارستان هایی در سطح استاندارد جهانی (61 JCI معتبر) و پزشکان با مهارت بسیار بالا و قیمت های معقول شناخته شده است. محله سلطان بیلی که در بخش آسیایی ترکیه واقع شده است، با عبور ازمهم ترین راههای ارتباطی استانبول منطقه ای ارزشمند به حساب می آید. سرمایه ناچیزی که از سالها کار کردن بدست آورده بودم و داخل یک بانک قرض الحسنه ای سپرده کردم.

اتباع خارجی به ترکیه بعنوان محلی مطمئن برای سرمایه گذاری در زمینهی ملک و املاک نگاه می کنند . 3. سرمایه گذاری در املاک آنکارا، بسیار سودآور است. با این توضیح، اکثر املاک استانبول، که توسط خریداران خارجی به عنوان گزینه های سرمایه گذاری مورد توجه قرار گرفته اند، به مراتب مقرون به صرفه تر هستند و عموما از ویژگی های طرح در حومه استانبول مانند Bahcesehir، Beylikduzu، Buyukcekmece، Kucukcekmece و Esenyurt است. با توجه به محیط بیگانه با خرید خانه در ایران فرق میکند. روشهای بسیاری برای خرید ملک در ترکیه و دریافت اقامت این کشور وجود دارد. از مهم ترین و اساسی ترین شرایط برای اخذ اقامت با خرید ویلا ارزان در ترکیه یا خرید ویلا ساحلی ترکیه حداقل مبلغ سرمایه گذاری است. کارکنان ما متشکل از زبده ترین کارشناسان در تجارت یا کسب و کار به به شما اطلاعات لازم را اراثه میدهند. آلانیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سواحل مدیترانه است. آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی، زیبا و پرطرفدار برای خرید ملک و آپارتمان در ترکیه است که توصیه می کنیم قبل از سفر به این شهر توریستی زیبا، در مورد جاهای دیدنی آنتالیا اطلاعات کافی را کسب کنید.

منبع: خرید ملک ارزان در استانبول

 





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: